.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری معلولال همزمان با چهلمین روز درگذشت گلبارنژاد
فرهاد عصفوری، رئیس انجمن دوچرخه سواری جانبازان و معلولان از آغاز رقابت های قهرمانی کشور این رشته همزمان با چهلمین روز درگذشت مرحوم بهمن گلبارنژاد خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، در  این رقابت ها 10 تیم از استان های تهران، زنجان، فارس، خراسان رضوی، گیلان، کهکیلویه و بویراحمد، مازندران، کرمان، خراسان شمالی و آذربایجان شرقی حضور دارند و هر تیم مجاز است تا 6 ورزشکار، صرف نظر از گروه سنی، به همراه داشته باشد.

عصفوری گفت: برای اولین بار در طول برگزاری مسابقات قهرمانی کشور موفق شدیم مسابقات این دوره را در تقویم رسمی فدراسیون جهانی دوچرخه سواری به ثبت برسانیم و از این رو امتیازات کسب شده توسط دوچرخه سواران در مسابقات قهرمانی کشور در رنکینگ جهانی آنها تاثیر گذار خواهد بود.

رئیس انجمن دوچرخه سواری خاطر نشان کرد: مسابقات در مواد یک کیلومتر سرعت، تعقیبی انفرادی ( 3 کیلومتر و 4 کیلومتر)، تایم تریل انفرادی و استقامت از صبح روز 11 آبان ماه، همزمان با چهلمین روز درگذشت مرحوم گلبارنژاد در شهر شیراز آغاز خواهد شد.

وی افزود: اولین ماده ای که مسابقات آن برگزار می شود سه کیلومتر و چهار کیلومتر خواهد بود، عصر روز یازدهم آبان مراسم افتتاحیه که همراه با برنامه های ویژه ی یادبود مرحوم گلبار نژاد است برگزار می شود و بر مزار این ورزشکار فقید حضور خواهیم یافت.

عصفوری گفت: صبح روز دوازدهم مسابقات تایم تریل انفرادی و بعدازظهر آن روز رقابت های یک کیلومتر انجام می شود و در نهایت روز سیزدهم آبان ماه نیز آخرین ماده این مسابقات، یعنی استقامت برگزار خواهد شد و پس از آن رقابت ها به کار خود پایان خواهد داد.

رئیس انجمن دوچرخه سواری در ادامه اضافه کرد: با توجه به اینکه رقابت های قهرمانی کشور این دوره به یاد مرحوم گلبارنژاد برگزار می شود، شاهد حضور خوبی از استان ها بودیم و به نظر می رسد به دلیل زنده نگه داشتن نام این ورزشکار ارزنده، تیم ها با انگیزه و قدرت بیشتری حضور یافته اند و امید می رود در سالهای آتی شاهد حضور 20 تیم در مسابقات قهرمانی کشور باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: مرحوم گلبارنژاد وزنه ی مهمی در دوچرخه سواری استان خود و کشور بود و از این رشته حمایت می کرد و از دست دادن او ضایعه ی بزرگی بود. امید است با برگزاری این رقابت ها بتوانیم یاد این ورزشکار گرانقدر را زنده نگه داریم.

رقابت های قهرمانی کشور دوچرخه سواری جانبازان و معلولین از 11 تا 13 آبان ماه به میزبانی هیات فارس و در شهر شیراز برگزار خواهد شد./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.